INFINITE inspirit


Assalamualaikum
Rabu, 2 November 2011 ? 0 Budak Comel ?
Hello there...
mlm ni saya bosan sgt2...
FB dah buka td tp tak ade yg hntr chat kat saya...
sedih tau....hukhuk
nk buka TV pom tak ade gune...
tak ada cerita best pom...
so, saya pun ape lagi.....
buka youtube laa jawap nyer...hehe

bila buka youtube faham2 laa saya buka ape....
ape lagi kalau bukan KPOP....
favourite saya tu.....

kalau org yg kenal saya mmg kenal saya yg sukakan kpop....
tp lagu2 lain saya minat jugak....
terutamanye lagu nasyid and lagu BI....
lagu melayu pun saya minat jgk....
sekarang ni saya tgh HOT dgn lagu sedih by VIP...

lagu ni ad laa cikit2 yg berkait dgn saya......

DJ putarkanlah lagu cinta
dedikasi kepadanya
karna kan aku merindu
dia yg menjauh....

putarkan lah lagu cinta
untuk ku melayan jiwa
andai dia tidak kembali
minta tujukan ku....
lagu sedih

Wah3...!menyanyi pulak cik suryani ni....hehe
k laa you all....
saya ni dh melalut dh ni...
terima kasih sebab sudi baca post saya yg tak best ni...
hehehe
Assalamualaikum




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post