INFINITE inspirit


RINDU sesangat
Rabu, 16 November 2011 ? 0 Budak Comel ?
assalamualaikum...........
hye semua....you all sihat tak?
rindu saya tak?? mesti rindu kan?? Haha .
*perasan sorang jer aq nieyh*

hari ni ad 3 perkara yang saya rindu...
nak tau ker??
sabar2.....saya nak bgtahu laa nie...

1. SAYA RINDU KAT AYAH SAYA...

sedar tak sedar dh 3tahun dh ayah saya kembali ke rahmatullah...
15.11 hari 2 birthday die....saya teringat plak masse die ad dulu...
selalu bg tazkirah lepas solat maghrib..
saya mmg rindu sangat kat die.... :'(

2. SAYA RINDU EIZZAH and HUMAIRAH....
eizzah yang putih giler..

humairah yang comey..

dah lame saya tak jumpe die org.....
die org nie anak sedare saya....
mmg saya rndu sesangat laa....
lame saya tak tgk muke die tau....

3. SAYA RINDU KAT eherm2....

haaa !!
yang ni saya tak boleh ckap...
my secret garden... Haha .

okey semua...tu saje utk hari nieyh....
bye....



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post