INFINITE inspirit


goodbye 2011, welcome 2012
Sabtu, 31 Disember 2011 ? 0 Budak Comel ?
hello...ohayo..hehe
tetibe pulak ckap jepun...
hari nie 1.1.2012..
wahhhh, dah masuk tahun baru
first of all saya nak ucap welcome to 2012...
azam saya untuk tahun nie saya nak belajar btol2...
tak mau dah main2.....time to serious...
harap tahun nie saya dapat mencipta lebih banyak pengalaman..
saya juga nak ucap goodbye to 2011....
banyak tau kenangan saya pd tahun 2011..huhu
sama ad dalam percintaan, persahabatan and persekolahan
banyak pengajaran yg saya dapat dari pengalaman tuu semua tauu..


arhh sudah!!
knape pulakk saya letak gambr nie?! haha
kalau korang nk tau....
hari ni birthhday SUNGMIN tauu.....
1.1.2012.....huhuhu
saengil chukkae hamnida sungmin oppa ^_^..hehe

okey lahh bye bye.....





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post