INFINITE inspirit


Khamis, 2 Ogos 2012 ? 0 Budak Comel ?
 
 
hye readers sekalian .
lama bangat aku ngak update blog nie .
huahuahuahua .
almaklum laaa 
BUZY (buzy laa sngat)
 
the true is aku malas sebenar nye .
hahahaha .
entry kli nie just nak share-2 gmbar jer .
gambar pe ?
nie nak cerita
 
seblum puase hari tuu kwan-2 aku ade laa plan nak buat BBQ
sekali ngn budak laki klas aku .
tp my BF pom join .
hahahahhahahahha
i don't know what to say .
sbb malam tuu aku betol-2 letih .

reason ?

ptg tuu budak-2 kelas aku kene pi terengganu .
ade sambutan hari belia .
balik je dri terengganu tuu teruss sambung BBQ 
mane tak letih woooo .

nie laa sedikit sebanyak pic yg aku boleh share kat korang
walaupun hakikat nyer kat 200 pic jugak yg kami ambil .
emg giler gmbor budak kelas 4 INTAN ea !




















 
tapi kan dlm bnyak-2 pic kat trg nie .
pic nie palig sweet sekali .
melompat-2 aku tauu .
dye org serasi giler !
but, dia bukan pasangan couple . just suke-2 jer amek gmbar . 
huhuhuhuhu
 

the true is .
this guy pernah laa ade hati kat aku .
but, aku tolak . kesian kat dia .
huhuhu . 
aku buat senyap jer .
xde org pom tau .
dah 3 tahun aku simpan rahsia tuu .

now, aku layan dia mcm kawan jer .
malas nak layan lebih-2
exg dia mengharap pulak .

next entry aku tunjuk pic BBQ pulak yer .

ok laa . byebye .
assalamu'alaikum


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post