INFINITE inspirit


Sabtu, 1 September 2012 ? 0 Budak Comel ?
 
 
hye readers .
bile dah hitung-2 an
dah kat 2 bulan aku tak post entry . huhuhu .
berhabuk giler dah nie .
 
entry kali nie just nak memanjang kan blog jer .
ahahahahahahahahahahahahak 
(uhukhuk-3)
 
ari tuu sekolah aku ada laa buat majlis sambutan hari raya 
peringkat sekolah jer .
tapi sekali dengan sambutan hari kemerdekaan .
 gambar ?
ohhhh!
 sudah semestinya diambil .
nie nak share laa nie .
sbb tu aku cakap tadi nak panjang kan entry .
huhuhuhuhu






 nie pulak ust aku mase sekolah rendah .
cikgu sekolah aku yg invite dia
sbb dia rapat jugak laa dengan warga sekolah aku .
and yg paling penting .
dia laa paling rapat dengan kawan-2 aku and
also budak lelaki kelas aku .
dia sporting sangat-2 !

nie bukan pasangan kekasih ok .

tuu je pic yang ada ngn aku .
sebab tuu sikit .
tak sempat laa nak ambik pic dalam fon orang lain . 
huuuu .
kalau tak .
memang tak cukup page laa nak letak gmbar kite orang .
well ...........
budak 4 intan kan suke gambor .

this is the last one .


kui kui kui .
itu jerp .
assalamu'alaikum (o-o)
saranghae yo !





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post