INFINITE inspirit


Khamis, 11 Oktober 2012 ? 0 Budak Comel ?
 
hye uollss !
skrang jarang-2 an aku mengePost entry.
malas doo!.
 
nampak lain tak blog waa nie?
huhuhu.
aku baru je buat header blog tuuu.
punye laa lame tau aku belajar.
lama dah aku nak belajar buat header nii.
tapi aku malas nak cari tutorial kat internet.
 
internet je?
 
yo laa. malas eden nak belajar dgn org lain.
lagi pun, sekarangkan maklumat di hujung jari.
(tengok laa kat hujung jadi korang ade ke tak)
hahahaha
 
and semalam terbuka laa pintu hati eden ni.
nak buat blog.
and then! see! dapat jugakkk buat !
 
walaupun header nie simple je.
tapi ......... ado eden peduli ?
lantak pi laa org nak ckap paa.
yg pnting eden puas!
huuu.
 
tapi kan mesti ada laa yg tertanya-2 an
header gmbar boyfriend.
lagu U-KISS.
hahahaha.
 
jawapanyer.
aku main ambik jee pic tuu.
huhuhu.
malas nak carik gambar U-KISS.
next time laa aku buat naa!
 
okey laa . tuu je.
byebye
 
tapi sebelom tuu mcm biasa aaa
dengar luu lagu nie.
enjoy k !
sayonara!
 
(Hongki yg Comell!!)




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post