INFINITE inspirit


Rabu, 14 November 2012 ? 0 Budak Comel ?
Hye you!!
hari tuu aku ada bagitau kan 
yg aku dapat pergi ke peringkat negeri dlm catur.

dah lame dah sebenarnye aku nak post.
tapi almaklumlahh....
aku malas doe.....
kejohanan tuu pun dah lame....
8.11.12

alhamdulillah...
walaupun tak johan macam main kat peringkat daerah...
tapi aku tetap dapat no.
dapat no 3....tapi tuu kire ok ape dari tak dpt no langsung...

2 game pertama mmg aku kalah aje.
tapi game yg ke 3 aku rase aku kene mng...
and game tuu aku menang
bukan game3 jer....game 4 and 5 aku pulun sekali..
huuuu..

tapi bile sampai game ke 6 aku kalah laa....
sebab kene jumpa dgn org kuat lorhhh...
and game yg ke 7 aku menang lagi...
kalaulah aku menang game yg pertama tadi kompem dapat no 2
tapi redha je laa.
huuii-2

yg aku sedihh tuuu..
Yamin tak dapat Johan...
asal lak aku sedih sebab tuu???
ade pape ker???

hahahahaha
takde laaa....
dia tuu satu group dgn aku...
so, aku nak laa dia dapat Johan 
sebab dia dah pernah wakil negeri sebelum nie.
tapi takpe...
next year cube lagi yer Yamin Mustafar..

okey tuu je sal kejohanan catur..
tetibe jer an...
tangan aku terase gatal nak upload gambar..
huuuiii-2...
nak tengok teruskan.
tak nak tengok duk diam-diam naaa...
nie gambar bile auu....
tahun lepas rase nyer....

yg kat bawah nie baru laa gambar terbaruu



(non edit)
okey-2 tuu jer...
jom-2 dgr lagu nie...
best ooo...
tuu jer ..
byebye...
sayonara
and Assalamu'alaikum



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post