INFINITE inspirit


LasT eNtRy in 2012
Isnin, 31 Disember 2012 ? 1 Budak Comel ?
today.... 31.12.12...
esok dah Happy New Year kan kan kan??
says Hello to 2013...
says goodbye to 2012...

okey... nie kot last entry...
nanti takde mase dah nak pikir sal tajuk pe nak post tiap-2 hari...
no more KOREAN DRAMA, FACEBOOK, TWITTER and so on...
huuuuu.... sedih nak tinggal...

aku malas sangat nak hadapi SPM...
belum ready lagi nihh....
huuuuuuu... TAKUT !!!!

mungkin rase takut tuu akan hilang bile jumpe kawan-2...
haaaa.... esok mmg sah aku akan gaduh dgn budak lelaki kelas aku 
sebab berebut tmpat duduk...
tapi aku dah tau dah sape akan menang...
siape lagi kalau bukan aku...
heeee.........

skrg kan aku tengah tengok drama LIE TO ME tauuu..
aishhhh!! nak bukak sekolah masih lagi dgn drama korea...
heee.... yg ni jer last...
tuu pun tak habis tengok...
lagi 4 episod... 

tapi aku tak suke lahh drama nie...
you know why??? huuuuu
sebab aku tak suke lahh hero cerita tuu..
aku nak heroin dgn second hero...
second hero dia comell...
suka tengok dia senyum...heeee

anyway, aku ade laa dgr lagu tema cerita tuu..
salah satu dari lagu tuu kan...
bile aku dgr aku dah tau tuu dari group KPOP..
walaupun hakikat sebenarnya aku tak pernah pun dgr lagu tuu..
tapi bile dgr suara dia org sing...
aku dah boleh agak.... dah terbayang dah Lee Joon dari group MBLAQ

cari punya cari... fuhhhhhh...
betol sihhh.... bisa gilakss aku...
dgr suara dah tau siapa...
thats mean aku mmg terlalu obses dgn KPOP niee...
tapi takde laa sampai nak kutuk negara sendiri .....

okey laa... aku nak pergi iron baju nihhh...
bye-bye... annyeong..
sayonara... Assalamu'alaikum....





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post