INFINITE inspirit


M2 Junior
Rabu, 26 Disember 2012 ? 1 Budak Comel ?

m2 Junior ??
guess who they are???
yeahhh!!!...

Act, aku tengah tgk cerita nie..
KPOP The Ultimate Audition....
aku tak tau pun sebenarnyer kewujudan cerita nie...hahahahha
aku main tekan jer abjad kat dramacrazy.....
and terjumpa laa ceritanie...

ape yg best nyer cerita nie mestilahh pasal KPOP lorhhh..
name pun KPOP The Ultimate Audition...
and yg paling mengejutkan aku MBLAQ and UKISS pun berlakon same...
guna name yg betul pulak tuu......
mmg best laa drama nie !!...

mule-2 tgk tuu aku tertanye-2...

Nie ker hero???

walaupun dekat sinopsis cerita tuu kate yg hero tuu ade "KILLER SMILE"
tapi di mate aku....
langsung tak.... sb dia ade lesung pipit kot org ckp mcm tuu
bile cari-2 gambar2 dia dekat google comel pulak...
Entahhh !! aku pun keliru....

aku pun tak paham mane cerita nie...
yg aku paham nyer M2 Junior mcm group yg akan ganti group M2..
korang search sendiri laa dekat dramacrazy tuu....

nie video group M2 Junior ....


Hey yo !!!
Its time to rock

wahhh !!! gila !!! (lompat-2)
sedap gila Ko Eun Ah, Kevin (ZE:A) and Tagoon (BoM) rap.!!!!!

hahahaha... aku mmg suka HipHop nie !!...
best doo.... tapi aku xreti nak rap... hehehe..
pade dgr lagu yg jiwang-2 baik dgr HipHop...
baru laa ade Energy...

okey laa nak smbung drama tuu...
patut nyer semalam dah boleh habis dah cerita  tuu...
tapi aku deman.... xde mood nak tgk...
nie pun rase malas lagii...
heee...

bye-2....sayonara..
Assalamu'alaikum





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post