INFINITE inspirit


Ma Boy
Jumaat, 28 Disember 2012 ? 0 Budak Comel ?


Korean drama?
korean drama?
korean drama?
tak habis-2 aku ni !! aisshhhh.....

aku bukan pe.. next year dah masuk form 5..
mmg sah laa aku takan ade waktu nak tgk KOREAN DRAMA lagi...

okey! semalam aku duk pikir...
drama pe lagi yg aku nak tengok..
sis aku ade laa suh aku tengok cerite I MISS YOU
tapi cerita tuu baru ade... 8.1 ni baru habis..
malas laa aku nak tunggu-2 nie...

pastuu ade terfikir nak tengok cerite SCHOOL 2013
tapiii.... hampehhhh... pooodaaahhhh!!
same je.. kene tunggu jugak...

oleh sebab xtau nak tgok cerite pe, aku pun main tekan laa abjad dekat dramacrazy tuu..
aku pun jumpa laa cerita nie...
ade yg menarik sikit cerita nie..
biase kite dgr org pempuan akan berlakon jadi lelaki..

but, cerita nie terbalik pulak.......
cerita ni mmg comedy habiss lahhh !!
nie sinopsis cerita tuu 

Geu Rim (Kim So Hyun) is a student at an arts high school who dreams of becoming a pop singer. At school She gets a new roommate, Irene (Sun Woong) who?s actually a boy. Irena?s persona is a pretty Female CF star and his actual name is Hyun Woo.

yg paling syokk tuuu...... hero dia comell lorhhh..

Sun Woong dari group TOUCH

cerita nie tak de laa banyak sangat....
3 episod je...
pendek je kan??
satu hari dapat habis....

so, ape lagi????
jom ler tengok....
okey... thats all...
sayonara...
Assalamu'alaikum....


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post