INFINITE inspirit


sAkiT mAtE
Isnin, 17 Disember 2012 ? 0 Budak Comel ?
wahhh !!!!!. hari nie mmg mate aku sakit gilakss...
mane dop nyer.
duk mengadap laptop saje aku ari nie...
kompem power spek aku naik.!!!

aku bukan pe.....
baru tau nak guna blogskin..
ngehehehehehehehe...

lame dah aku tertarik dgn blogskin nie
tapi aku xreti nak guna sihhhh!
maklum saje laa...
aku nie bute it...

blogskin nie comel-2 jer tau..
aku jeles giler bile blog senior aku comel-2 je
bile dia guna blogskin...

aku pun try laa....
and !!! see !!!
aku berjaya sihhh!!!...

kebetulan kakak aku tgk blog aku
and dia tertarik dgn blogskin...
dia pun suruh laa aku hias blog dia tuu...

harap-2 dia bagi headphone kat aku sebagai upah..
ngahahahaha

okey-2....
itu aja sihhh..
bye-2..
anyeong !!!



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post