INFINITE inspirit


TeRlAnjUr ciNtA
Selasa, 18 Disember 2012 ? 0 Budak Comel ?
tengok title dah tau kan aku nak cerita pasal apa...
TERLANJUR CINTA....
act, aku mmg suka giler tgk cerita tuu...
mmg tak pernah tinggal...
kalau tak dapat tgk kat TV 
aku akan tengok online...

tengok punye tgk ..
aku perasan yg cerita tuu mcm di adaptasi dari novel..

SEDIHNYE......
aku tak ingat laa tajuk novel tuu....
yg aku ingat nyer name hero dia SYAFIQ...
cehhhhh..... name BF aku tuu..
hahahaha
kalau tak silap laa

name heroin pulak aku tak berape nak ingat...
heeee... sorry...

tapi cerita nie takde laa sebijik dgn novel tuu...
tak mcm cerita Adam & Hawa....
bukan je sebijik... dah SEJIBIK dah pun...
aku siap boleh ingat skrip yg diaorang cakap...
sampai aku tau part mane yg ada dlm novel tapi dia tak lakonkan..

tuu laa kelemahan Adam & Hawa...
aku bukan nak mengkritik cerita tuu...
jgn pulak peminat Adam & Hawa serang akuu..
naye aku....

okey laa... time to slepp guys...
cissss!!! tu pun nak bagitau,...
annyeong !!!
sayonara.!!!
Assalamu'alaukum !!


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post