INFINITE inspirit


FebRuarY !!!
Khamis, 31 Januari 2013 ? 0 Budak Comel ?

hye yo !!...
wahhhh... lama banget sihh wa ngak update ini blog.. haa !!
biar baru sebulan punn tak tak update.... ngahaha...

esok dah masuk bulan february..... !!! oh yeah !!!
and start esok and seterusnya mmg takde masa dah wehh nak main-2
macam bulan 1 nie..
bulan 1 nie form 5 SMKTP ni main-2 jer banyak...
aigooooo.........

munculnya bulan february maka bermulalah kelas tambahan kami..
uhukhukhukhuk........
tiap-2 minggu tuhh....!!
wahhhhh !! susah banget sihh jadi spm candidate nihh !!
kene banyak tuhh berkorban.....

and kalau you all nak tau bulan 2 ni jugak merupakan bithday aku...
haaaa !! 16 Februari yer...
ingat laa tarikh keramat tuu...... heeeee ^__^
tapi rasa mcm takde makne je bithday tahun nie...
sebab dia mesti tak wish dah kat aku..
huuuuuuu...............
ye laa kan.... siapa laa aku bagi dia..
bercinta bagai nak rakk tapi habuk pun takde...
malas nak cerita banyak pasal tuu.....

sebenarnya bulan dua ni banyak jugak laa peristiwa and tarikh yg penting bagi aku..
contohnye, esok birthday abang aku lorhhhh !!! hahahaha
and 6 Februari pulak bithday sis aku..........

esok jugak aku kene pergi perkhemahan utk pengakap...
wahhh !!! mmg hooray laa aku masa cikgu bagitau.......
bakpe taknye.... aku tak pernah lagi pergi perkhemahan kat luar..
and tahun nii aku dapat pergi..
mmg gembira tahap dewa dewi nihh...
hahahahaha............

okey laa... jom-2 layan lagu nie......
mmg sesuai gilakss dengan keadaan aku sekarang..... hahaha


okey laa... papai... sayonara....
and ASSALAMU'ALAIKUM.......
senyum selagi kita boleh walaupun hati kita tengah sedihh (^^,)




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post