INFINITE inspirit


pErkHemAhaN !!!!!!
Khamis, 7 Februari 2013 ? 0 Budak Comel ?

oh yeahhh !!!!! hari ni aku excited gilakss nak story mory dekat hangpa semua naa..
kenapa?? suka hati eden laaa...... hahahaha (gelak manja). kua kua kua...

back to title please !!!!
okey-2.... hangpa nihh.... nak melalut sikit tak bolehh...
hari tuu kan (1-3 Februari) aku dgn geng-2 pengakap ni kena pergi laa satu perkhemahan nie...
mula-2 emang laa tak sabar-2 nak pergi....
tapi bila menjelangnya 31.01.13 semua semangat tuu teruss hilang lorhhh...
aku pun tak tau pasai apa jadi lagu tuihhh..... hahaha

tapi................ bila sampai je dekat Telaga Batin tuu (tempat perkhemahan)
fuhhhhhh....... perghhhhhh !!! semua semangat yg hilang tadi naik mendadak tuhhh...
tambah-2 lagi kan jumpa dengan kawan lama aku.....
rindu lorhhh nak cakap dgn dia, ketawa dgn dia....

aku dah lama dah terserempak dgn dia tapi aku buat tak tau je
sebab aku rasa mana mungkin sihh dia ingat sama aku......
tapi bila pergi perkhemahan tuu... dia pandang muka aku sekali je...
ang then dia teruss lambai tangan dia kat aku...
aku pun balass laa... yg paling terkejut tuhh dia pergi dekat aku
and dia sebut nama aku... wahhhhh !!! tak sangka dia masih ingat nama aku....!!

so, bermula hari tuu laa kami jadi rapat semula.....
macam sekolah tadika dulu... 
dia tuu satu geng sama aku masa tadika.... mana-2 pergi mesti bersama..
tapi bukan berdua laa.... ber-3... lagi sorang tuu dia dah pindah jugak..
tapi aku masih tak dapat jumpa dia lagi...
dah puas aku carii... tapi stay tak jumpa-2..

okey laa... entry kali nie just nak post gambar jer...
hehehehe.... kalau nampak lelaki yg pakai topi tu laa kawan masa kecik saya..
ngeheheheheheheh !!!














and the last one..... heeeeeeeee!!!!


amacam??????????? 
ada perubahan tak???
kih kih kih...
muka dia langsung tak berubahh sihhh.....

ok laa... sayonara 
and Assalamu'alaikum..... 




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post