INFINITE inspirit


wAtIkAh pErlAntiKaN pEnGaWas
Khamis, 28 Februari 2013 ? 0 Budak Comel ?
U-KISS (ALONE)

Oh My !!!! U-Kiss !!!!!
they come back again !!!!
lagu terbaru dia nihh ! ALONE
tapi bukan laa korean version but japanese version....
aku memang suka gilakss lorhh !!
well........ selain KPOP aku minat jugak tau JPOP !!!!

kenapa?????
sebab aku mmg suka dgr lagu..... hahaha
yang paling suka tuhh bila oppa aku sudah jadi namja (man)...!!
siapa oppa aku????
mesti laa DONGHO oppa !!!!
terkejut sihh aku tengok dia berambut panjang...
menambahkan lagi kecomelan dia....
perrghhhhh !!! comell sihhh!!

what??? nak dengar lagu ALONE nihh???
okey-2... nanti aku bagi laa korang dengar.....
sekarang nihh aku nak cerita sikit pasal watikah perlantikan pengawas 2013...
tadi tuu muqadimah jer,,...

biase laaa... aku kan... bila dah mula melalut alamatnye satu page nihh memang tak muat ...
hemmmm.... takde apa pun nak cerita pasal majlis tuu...
just nak share picca jer nihh...
tulis entry nii pn sebab diRequest oleh someone... huahuahua...
kalau korang nampak muka aku macam doraemon buat diam-2 sudahhh...










KETUA PENGAWAS (L) : Wan Zul Adam Hakimin bin Wan Yusuf
KETUA PENGAWAS (P) : Nurul Maisarah Vanieda bt Ahmad Jeffri

kenapa aku tak jadi ketua pengawas perempuan???
alaaa.... aku mmg malas nak jadi...
menyakitkan kepala jer...
jadi pengawas biasa sudahhh.......

yang kelakar tuhh.. 
bila ada nak buat mesyuarat pengawas mesti K/P perempuan mintak tolong aku yg bercakap dengan K/P lelaki tuhh...
ada jugak aku tanya... apasal laa takut sgt dgn dia...
sekali dia jawab "aku takut dgn dia sebab dia garang sgt. kalau dengan mu dia takut sikit"
nak bergolek sihhh jugak aku dgr... hahahahahaha

memang laa betul dia tuu macam garang sikit tapi dengan aku dia ok jer...
apa taknyer... dia tuu tempat aku meluahkan perasaan tuhhh !!!
and tempat aku mintak tolong sekali... hahahaha
cakap jer terus sampai dekat rumah aku..... huahuahua

dia jugak tahu yang aku ada minat kat somebody nihhh....
siapa budak tuhh????
alaaa.... dia pun ada jugak dalam picca kat atas tuhh... huahuahua
MINAT jer ok..... tak lebih and tak kurang !!..

okey laa...... seperti yg dijanjikan...
U-KISS~ALONE...
dengar laa, dengar laaa.... hehehehehehe
bye-2... sayonara and
ASSALAMU'ALAIKUM.....


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post