INFINITE inspirit


agAin aNd aGaiN
Jumaat, 1 Mac 2013 ? 0 Budak Comel ?
Korean Style Online Shop
halo. halo.... 
hari ni terlalu rajin pulak nak post entry baru... hikhik..
well............ memang aku sibuk..
sibuk usyar sweater, cardigan ....

ohohohohohoohohoh..
aku memang tak tahan sihh tengok sweater-2 korean design ni...!!!
kalau boleh semua sweater dalam tuu aku nak beli... 
lebih-2 lagi sweater dekat Lorean Style Online ...
korang tekan laa sendiri link dekat atas tuhh...
lama-2 aku tengok memang gila aku...
comel-2 sihh.... jom jom kita tengok....








yang paling aku suka !!

see !! i told you !..
comel kan... mmg aku suka sihh!!
nak beli memang nak beli....
tapi hutang sama kakak aku belum dibayar....
aigooo !

siapa yg baik hati??? belikan saya satu yerp....
dua pun takpe.....
kalau 3 lagii laa aku sayang korang... hehehe
yg last dengan cardigan pun jadi....

hahahahahahaha..
berangan jer aku...... aishhhh !
siapa laa nak bagi kan...
lain laa kalau suami aku.. haishhhh!!

picca yang 4 terakhir tuu memang aku paling suka sihh... hukhuk
okey laa..... aku nak usya yg lain pulak....
byebye.. daaa ! sayonara and
ASSALAMU'ALAIKUM.....




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post