INFINITE inspirit


pErkhEmaHaN 2013
Isnin, 22 April 2013 ? 0 Budak Comel ?
hello... lama sihh aku tak update blog yg terchinta nihh.. huahuahua..
well......... sibuk sihhh!! tambah pulak dengan laptop aku yg rosak.... ciss!!
lagi bertambah malas laa aku nak layan mende ni semua tauuu!.

okey. back to our title...
hmmm... ni nak mulakan cerita sedihh nihh..
you know why??? waaa!!! pengakap kalah terukk sihh...!!
aku mmg sedih tahap dewa dewi....
semua gara-2 urusetia yg bunyi macam setia tapi tak setia jugak...!

tapi last-2 awok aku jugok yg kena balik...
baik laa pendam dalam hati jer......
okey laa... baik share gambar.. jom...
picturing with adik yg aku angkat... wahahahaha
eh, bukan semua laa adik angkat aku...
yg duk sebelah aku jer... lagi 3 org tuu
adik angkat kawan aku yg sorang lagi tuu. kat hujung sekali
(oopssss ! cara aku duduk tak senonoh sikit)

pakwekuuu!!! wakakaka
eh, dop arr... ni best friend aku yg paling rapat
dia suka sharing-2 secret dgn aku lorhh
sama laa dengan aku.. haa!
(abaikan tudung yg tak berapa nak menjadi)

Aiza & Salwa bila bergabung macam nak pecah kelas aku...

haha.. takde gaye nak posing...

okay.. yg nii aku tak tauu laa bila org ambik pic nie...
dang dang jer ambik....



oopppsssss! jangan buruk sangke yer....

dia nii sokmo nak bergambar..
bila dah dapat teruss senyap.. haiyya!!

Suyoh a.k.a Azri ( baju kuning )

HIDUP PENGAKAP !!!!
okey laaa..... tuu jee pic yg ada dgn aku.. wahaha
harii tuu kan aku ada laa cari ape ke benda nye GWIYOMI niee..
tapi bila cari je kan... aku jumpa video nihh...
perrgghhhhh! sedap gila tengok dia dance....
sampai aku pulak yg terikut-2... huaaa



kalau rase video nii tak berapa nak elok
korang search sendiri laa yer..
okeyy laa..
sayonara and ASSALAMU'ALAIKUM


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post