INFINITE inspirit


hAri gUrU 2013
Khamis, 16 Mei 2013 ? 0 Budak Comel ?

semalam hari guru...
frist off all nak ucap kat semua guru at SMKTP
SELAMAT HARI GURU..
terutama Teacher Aini..
terima kasih banyak-2 sebab jadi pendengar setia masalah belajar su..
huuuu.....

nak ringkaskan cter nyer.
semalam ada laa sambutan hari guru peringkat sekolah.
memang laa mande tuu dah biasa.
semua sekolah sambut kot.
tapi kat sekolah aku lain sikit tahun nie.
memang berbeza gilaksss dengan tahun-2 sebelum nie.
memang the best laa!!!!

pengawas tahun nie kena handle masa majlis perasmian je.
so, senang laa kan?
senang? takde senang jer.... kesian pulak aku tengok penolong ketua pengawas.
huuuuu...
majlis perasmian pun dah lain tahun nie.
siap ada gunting reben lagi tuhhh.... hahaha.

lepas majlis perasmian tuu ada laa sukaneka sikit.
yg ni memang aku gelak sorang-2 laa bila tengok kawan-2 aku main.
semua kawan aku masuk kecuali aku.... haaa
malasss sihhh.. jadi penonton jer.
bila ustaz buat pengumuman "selamat datang kepada BEKAS PELAJAR 2012"
aku terus cabut pergi dekat budak form 4 berkumpul.
aku dah tau dah sape yg datang....

lepas sukaneka tuu ada pulak persembahan pelajar.
comel jer budak form 1 & 2 buat persembahan choir....
lagu upin&ipin feat najwa latif pulak..... memang comelll laaaaa!
and paling the best bila persembahan guru...
ada yg bersajak, syair, pantun...
ada jugak sihh yg menyanyi !!!!

"ANDA MAHU ROCK????"

ayat cikgu rosdi tuhhhh!!!!
siap nyanyi lagu TERIMA KASIH by AWIE....
woooohuuuuuu !!!
semua orang bersorakk tuhhhhh......
dengan aku-2 sekali... haaaaa
yang rugi tuuhhhh. xsempat nok ambik video yg bagus!!!
aku memang terkejut habis laa...
lagu rock tuhhhh....... aku memang xkan lupa laa,,,,,,

lepas habis semua tuhh...
pergii laa bersalam dengan semua guru..
siap ambik gambar lagii....
bukan dengan guru jer...
dengan kawan-2 sekali......
cuma aku takde gambar nak share..
nak mintak pun rase rugi jer sebab tak boleh simpan jugak dalam laptop.. huuu
ikutkan memang nak jee aku share....

okay tuu je entry kali nie...
to all the teachers at SMKTP,
thanks a lot sebab bagi kerjasama yg baik dengan pelajar.
terutama pelajar 5 intan.. huuuuu.
cikgu semua memang sporting habissss!!!
kami tak kan lupa kenangan tahun nie.....
akan sentiasa ingat walaupun next year kite orang dah takde kat situ lagi...huuuu
sayang pulakk nak tinggal sekolah... huuuu

okey. sayonara and ASSALAMU'ALAIKUM


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post