INFINITE inspirit


kEm at tEmPoH
Ahad, 2 Jun 2013 ? 0 Budak Comel ?
aii geng.... wahahaha.
look at the title... tertanye-2 tak tempoh tuu kat mana?????
alaaaa.... kat terengganu ler.....
actually aku baru jer balik dari situ..
buat pe? nama title pun KEM AT TEMPOH..
mesti laa aku pergi kem....
under felda lagi tuhhh..

for the first time aku rase bebas bila pergi kem... OH YEAHH!!!
banyak tau masa free.... uhuhuhu
dah laa tempat macam kat hotel...
siap ada aircond lagii tuhh...
biasa laa... nama pun uner felda...
semua nye best..... even makanan pun WAAHHHH!! the BEST!

tak laa banyak aku nak story..
cuma masa on the way balik tuu aku dengar laa lagu dalam kereta pak cik yang hantar kite orang kat sane.
wahhhh!!!! sebijik tuhhh kena dengan aku sekarang...
lagu ape??? nie lagu nyer....


suara lelaki tuu macam kata-2 aku kat dia
and suare pempuan tuu suara MR H.
memang sama terus ayat yg pempuan tuu nyanyi dengan ayat yg dia bagi kat aku sehari sebelum aku pergi ke kem.

sape tak frust wehhhh?????
bila dia yg ajak 'rujuk' semula and dia jugak yg ajak berpisah....
siap cakap dia tak boleh nak sayang aku balik pulak tuu...
aku tak paham laa dengan hamba allah sorang nie... urhhhh!!!!
aku pun silap jugak... pergi terima sape suruh???
kan dah kene... urghhh!!! such a stupid decision!
benda dah jadi... move on je su!!!
dah tekad dah... no more second chance untuk laki macam tuu..
bukan second dah aku rase... thousand dah aku rase...

okey laaa....
tuu je nak update.. huhuhuhuuh
daaaa! ASSALAMUALAIKUM.



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post