INFINITE inspirit


cOmE bAck!!!!
Jumaat, 24 Januari 2014 ? 0 Budak Comel ?
hye buddys....
makin tue ni kan makin tue ooo aku nak update waa punye blog.
nak tukar lagu pun dah malass...
ni kan nak tukar aku punye blogskin...
aku tengok pun dah bosan....
warna ni je yg keluar....
 haiyyyooooo!!!.

anyway, hari tuu aku ade laa pi sekolah.
buat ape?
saje pergi menyibukkkkk!!!
hahahaha

takde laaa
cikgu aku mintak tolong handle sikit merentas desa this year.
dengan muke yg mmg tak tau malu
aku and the geng pergi laaa.
memang best gila ooo dpt jumpe dgn kwn lame.
walaupun bukan semua tapi tetap best...

ade kawan lelaki aku pulakk tuuu..
memang lagi best laaa....
lame ooo tak buat perangai gila2 sama dia orang...
bile jumpe jer mmg riuhh laa sekolahh tuu..
riuh dgn suare kite org jer.. haha!

alaaaaa....
dah lame tak jumpe....
lagipun kite org mmg rapat sejak dulu lagi....
so, bile jumpe mmg KEBABOM laaa..
and yg paling best dapat jumpe dgn cikgu2 kuu..
kadang2 ade jugak cikgu sindir tapi
kite org tauu 
cikgu just kidding...
kiteorg pekak kan telinga je and makin kuat laaa menyakat cikgu tuu..

mmg best ooo...
rinduuu sangat time sekolahh!!!
okey laaa..
its time to become sleeping beauty..
hihihihihih
sayonara and assalamualaikum....


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post